BRENNHET MUSIKK: Oslo Brannvesen Musikkorps var et av etatskorpsene som fikk det til å svinge skikkelig i Grorud Samfunnshus. Foto: Rolf E. Wulff
BRENNHET MUSIKK: Oslo Brannvesen Musikkorps var et av etatskorpsene som fikk det til å svinge skikkelig i Grorud Samfunnshus. Foto: Rolf E. WulffBilde 1 av 1

Blåsende etater

I hele fem timer var det korpsmusikk som fylte Grorud samfunnshus sist lørdag kveld. Denne gang var det ulike etater i Oslo som møttes til fest og sammenkomst for å blåse ut for full musikk.

Hvis du begikk en forbrytelse sist lørdag, var det mindre sjanse for å bli tatt. Det var en fordel at du ikke skulle ta trikk, buss eller tog. Hvis du ikke ventet en postforsendelse var det ingen grunn til engstelse - og heldigvis brant det ikke hjemme hos deg! Og bra var det, for de satt der i Grorud Samfunnshus og spilte korpsmusikk - Oslo Sporveiers musikkorps, Oslo Politiorkester, Oslo Postorkester, Oslo Brannvesen Musikkorps og Jernbanens Musikkorps Oslo.