FØRST FREMME: Selma Graff-Kallvåg (10) og Jenny E. S. Kalager (9) går på henholdsvis Tonsenhagen og Årvoll skole, men på superonsdag ved isdammen var de med i naturstikonkurransen, og de kom først i mål av alle etter å ha vært innom alle 11 postene. En av oppgavene var å plukke noen blomster og beskrive dem. Og premien var en stor godtepose til hver av dem.
 Foto:
FØRST FREMME: Selma Graff-Kallvåg (10) og Jenny E. S. Kalager (9) går på henholdsvis Tonsenhagen og Årvoll skole, men på superonsdag ved isdammen var de med i naturstikonkurransen, og de kom først i mål av alle etter å ha vært innom alle 11 postene. En av oppgavene var å plukke noen blomster og beskrive dem. Og premien var en stor godtepose til hver av dem.
 Foto:Bilde 1 av 3

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Superonsdag ved isdammen

Superonsdag er et familietilbud i Tonsen kirke som finner sted annen hver onsdag. Men for å feire våren flyttet de for en gangs skyld ut og til isdammen på Årvoll.

- Når vi har semesteravslutning finner vi veien til isdammen. En gang på våren og en gang på vinteren. Det er glimrende å kunne møtes her, spesielt nå som det har blitt så fint, sier frivillig styreleder Sveinung Groven.