«STENGER» FOR I ÅR: I skrivende stund ligger isen på underflaten fremdeles, men den blir ikke videre vedlikeholdt denne sesongen, og vil snart smelte bort. Foto: Sindre Veum ApnesethBilde 1 av 1
Nå smelter isen på Furuset
Etterfulgt av resten av isen til Oslo kommunes nærmiljøanlegg.