«STENGER» FOR I ÅR: I skrivende stund ligger isen på underflaten fremdeles, men den blir ikke videre vedlikeholdt denne sesongen, og vil snart smelte bort. Foto: Sindre Veum Apneseth
«STENGER» FOR I ÅR: I skrivende stund ligger isen på underflaten fremdeles, men den blir ikke videre vedlikeholdt denne sesongen, og vil snart smelte bort. Foto: Sindre Veum ApnesethBilde 1 av 1

Nå smelter isen på Furuset

Etterfulgt av resten av isen til Oslo kommunes nærmiljøanlegg.

Driften av Furuset kunstis, ved Furuset Forum, er avviklet for sesongen. Grunnen til det er vårforberedelser.