Politiet rykket mandag formiddag ut til Trondheimsveien etter melding om en trafikkulykke like ved Fossum. En bil hadde blitt påkjørt bakfra på veien inn mot sentrum, og begge parter måtte sjekkes av ambulansepersonell på stedet. Ingen av de involverte skal ha hatt behov for videre helsetiltak, men sjåføren av den bakerste bilen fikk førerkortet beslaglagt på stedet. Politiet avsluttet like før klokka 13.00.