City går for opprykk

Høsten har startet, og selv om Oslo City ikke leder avdeling fem, står det uttalte målet om opprykk fremdeles fast.

Oslo City har satt seg som mål å rykke opp til 2. divisjon denne sesongen. I første kamp etter ferien spilte de godt nok til å holde liv i den drømmen.