VEMODIG: Kari Elisabeth Kaski (SV) har ikke søkt gjenvalg til Stortinget i år, og deltar på valgvaken med litt blandede følelser denne kvelden.Bilde 1 av 2
For å se disse bildene må du ha et abonnement
Valg 2025
Kari Elisabeth Kaski på sin siste SV-vake: – Litt vemodig, mest gøy
Kari Elisabeth Kaski takker av etter to perioder på Stortinget etter valget, men dukker selvsagt opp for å få med seg valgresultatet med resten av partiet som står henne nærmest. Hun er spent på hvordan det hele vil ende.
– Det kjennes litt vemodig ut å være her i dag, men det er mest veldig hyggelig og gøy å være her. Jeg er veldig spent på hvordan det vil gå, sier Kaski med et bredt smil.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play