MEDALJEGLEDE I REGNET: Været la ingen demper på stemningen da de unge utøverne kunne løfte premiene etter endt konkurranse.
MEDALJEGLEDE I REGNET: Været la ingen demper på stemningen da de unge utøverne kunne løfte premiene etter endt konkurranse. FOTO: Tom EvensenBilde 1 av 3

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Friidrettsfest i regnværet:

Ny KM-suksess på Stovnerbanen

Groruddalen Friidrettsklubb og Sangam IL slo seg igjen sammen om å arrangere årets kretsmesterskap i friidrett for Oslo og Akershus på Stovnerbanen. Til tross for utfordrende værforhold ble helgen en solid suksess med nærmere 400 deltakere og rundt 1200 startende.

For arrangørene handler kretsmesterskapet ikke bare om å avvikle et stort stevne – men også om å bygge opp friidretten i hele Groruddalen.