Vil rydde opp i søppelkaos
Stovner-politiker Tore Ludt (SV) mener et system for håndtering av søppel bør komme på plass, og at bydelen må ha en sentral rolle.
Stovner-politiker Tore Ludt (SV) mener et system for håndtering av søppel bør komme på plass, og at bydelen må ha en sentral rolle.
Mot slutten av mars hadde Tove Steinbo et innlegg i avisen hvor hun ved hjelp av bilder viste til en anselig mengde søppel i Jesperud-området. Saken ble fulgt opp av nabo Rolf Hanssen som mente at «ingen tar fatt i problemene».