– Det har vært litt 17. mai-stemning her på skøyteisen vår
Den pensjonerte hockeyspilleren Roger Bruvang og en gjeng med andre ildsjeler har i likhet med mange andre tatt saken i egne hender i vinter og laget sin egen skøyteis midt i borettslaget.
Den pensjonerte hockeyspilleren Roger Bruvang og en gjeng med andre ildsjeler har i likhet med mange andre tatt saken i egne hender i vinter og laget sin egen skøyteis midt i borettslaget.
– Vi syns dette er gøy, og det er en god dugnadsånd her. Noen av oss har tidligere spilt hockey og syns fremdeles det er gøy å gå på skøyter, men fremfor alt er det kult å se at barna liker det.