LANG TRADISJON: Granittrock kan se tilbake på over 15 år med musikkglede i Groruddalen. Her fra konsert med Stig Brenner i Grorudparken i 2017. Bilde 1 av 2
For å se disse bildene må du ha et abonnement
I kveld – «Granittrock» inviterer til debatt: – Er det fortsatt behov for oss?
I år blir det andre året uten Granittrock i verken Steinbruddet eller Grorudparken. Nå stiller arrangørene spørsmål rundt musikkfestivalens eksistens. Som et innslag til Groruduka inviterer de til debatt i Grorud samfunnshus førstkommende torsdag, 13. juni.
– Det ble ikke noen festival i fjor, det blir det heller ikke i år. Årene før der igjen har det vært mye stang ut. Derfor stiller vi spørsmålet; «er vi et godt innslag?», sier styreleder i Granittrock, Magnus Rønning.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play