PÅ GAMLEMÅTEN: I tillegg til at loddkjøpernes navn skal skrives inn i loddboka på den gode gamle måten - skal også skikkelig skjønnskrift benyttes - og den kunsten har Inger Sarre Jensen (f v), Gerd Moengen og Aslaug Solan skikkelig dreis på. FOTO: Rolf E. WulffBilde 1 av 8
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
For å se disse bildene må du ha et abonnement
Høybråtens sanitetskvinner skaper stemningsfull nostalgi ingen andre kan vise maken til
Julemesse med basar – bare den sammensetningen av ord oser av atmosfære og gode game tradisjoner – nettopp slik det er når Høybråten Sanitetsforening ønsker velkommen til «huset sitt».
Det er noe trygt og godt ved synet av tre godt modne damer som selger lodd på gamlemåten. Her skal navn, adresse og telefon skrives høytidelig inn i loddboka med skikkelig skjønnskrift. Akkurat som det har foregått siden den første julemessa og basaren sanitetskvinnene på Høybråten arrangerte for første gang – og den hendelsen strekker seg betraktelig langt tilbake i tid!
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play