Leksehjelp på biblioteket
Farida (12) og Muazmah (13) gjør ofte lekser på biblioteket, og nå se de fram til å få hjelp.
Farida (12) og Muazmah (13) gjør ofte lekser på biblioteket, og nå se de fram til å få hjelp.
– Jeg drar alltid på biblioteket for å gjøre lekser. Her er det ro og informasjon tilgjengelig, samtidig som det er sosialt. Venninnen min, Muazmah, er flink i matte og hjelper meg med leksene i det faget. Men det blir bra når det blir satt av to timer til leksehjelp med en person som er der for å hjelpe, sier Farida.