GLEDER SEG: Farida (12) og Muazmah (13) fra Stovner går på Rommen skole, og gjør alltid leksene sine på biblioteket. Nå gleder de seg til leksehjelp. Foto:
GLEDER SEG: Farida (12) og Muazmah (13) fra Stovner går på Rommen skole, og gjør alltid leksene sine på biblioteket. Nå gleder de seg til leksehjelp. Foto:Bilde 1 av 2

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Leksehjelp på biblioteket

Farida (12) og Muazmah (13) gjør ofte lekser på biblioteket, og nå se de fram til å få hjelp.

– Jeg drar alltid på biblioteket for å gjøre lekser. Her er det ro og informasjon tilgjengelig, samtidig som det er sosialt. Venninnen min, Muazmah, er flink i matte og hjelper meg med leksene i det faget. Men det blir bra når det blir satt av to timer til leksehjelp med en person som er der for å hjelpe, sier Farida.