Nå lyser det i Veitvetparken
Beboere har i lang tid savnet lys i Veitvetparken. På tirsdag gikk det ønsket i oppfyllelse. Et knippe menensker samlet seg til åpning av lysutstillingen i parken, og det hele ble til et etterlengtet førjulsarrangement.
Beboere har i lang tid savnet lys i Veitvetparken. På tirsdag gikk det ønsket i oppfyllelse. Et knippe menensker samlet seg til åpning av lysutstillingen i parken, og det hele ble til et etterlengtet førjulsarrangement.
– Dette har vi ventet på og nå kan vi endelig feire at vi får lys her. I tillegg til felles arrangementer som «Fest på løkka», er parken et sted for egenorganisert aktivitet som turgåing, lek og moro.