– SE, DET LYSER: Store og små tok turen til Sverre Refstads plass på Risløkka for å få med seg årets julegrantenning. Foto: Tom EvensenBilde 1 av 1
Nå lyser grana på Sverre Refstads plass
Hvert år samler Økern og Risløkka vel nærmiljøet til julegrantenning første søndagen i advent. Tradisjonen tro fant både store og små, nissefar og nissekorpset veien til Sverre Refstads plass også i år.
– Vi samles alle på Sverre Refstads plass. Sammen tenner vi julegrana. Den er innhentet fra en av vellets medlemmer og fraktet hit. Det er fast hvert år, smiler Morgan Borgundvaag Vinje, leder i Økern og Risløkka vel.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play