OFFISIELT: Marianne Borgen (SV) kunne heve hendene og ønske velkommen inn i Fossheims nye lokaler for første gang. Foto: Sindre Veum Apneseth
OFFISIELT: Marianne Borgen (SV) kunne heve hendene og ønske velkommen inn i Fossheims nye lokaler for første gang. Foto: Sindre Veum ApnesethBilde 1 av 1

Feststemning da Fossheim endelig fikk sitt nye hjem

Marianne Borgen (SV) tok snorklipperjobben da Fossheims nye hjem på Kalbakken ble offisielt åpnet.

I nye lokaler, med møterom oppkalt etter nærområdet, kan arbeids- og inkluderingsbedriften Fossheim fortsette sitt viktige arbeid. Det gleder Marianne Borgen seg over.