OFFISIELT: Marianne Borgen (SV) kunne heve hendene og ønske velkommen inn i Fossheims nye lokaler for første gang. Foto: Sindre Veum ApnesethBilde 1 av 1
Feststemning da Fossheim endelig fikk sitt nye hjem
Marianne Borgen (SV) tok snorklipperjobben da Fossheims nye hjem på Kalbakken ble offisielt åpnet.
I nye lokaler, med møterom oppkalt etter nærområdet, kan arbeids- og inkluderingsbedriften Fossheim fortsette sitt viktige arbeid. Det gleder Marianne Borgen seg over.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play