Statens vegvesen ved Risløkka trafikkstasjon hadde fredag trafikkontroll på Hauketo og Stovner. Kontrollen hadde to fokusområder: kontroll av lette kjøretøy og kontroll av bilbeltebruk. Den siste omfatter samtlige kjøretøy i trafikken. Av de 711 som ble kontrollert for bilbeltebruk var det tre som ble tatt uten belte på og dermed måtte betale et gebyr på 1500 kroner.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
- Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
- Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play
