Det ser svart ut for de fire bydelene i Groruddalen de neste to årene hvis byrådet får det slik de vil. En endring i kommunens kriteriesystem, vil føre til at bydelene i dalen taper omkring 50 millioner kroner. Verst går det utover bydelene Alna og Bjerke.
Groruddalens fire bydelsdirektører og BU-ledere synes det er bemerknigsverdig at man tar så mye penger fra budsjettene til bydelene i en dal det skal satses på gjennom Groruddals-satsingen.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play