Anders Røberg-Larsen. Foto: Ørjan BrageBilde 1 av 1
Anders Røberg-Larsen om Høyres oppsving:
– Den som vinner Groruddalen, vinner valget
Ap-sjef i Bydel Grorud, Anders Røberg-Larsen, tror folk har glemt at det er kommune- og ikke stortingsvalg til høsten. Han mener Høyre-veksten i Groruddalen skyldes folks misnøye med de store spørsmålene i Norge; strøm, renter og matpriser.
– Dette handler først om fremst om de store sakene på agendaen; strøm, høyere utgifter og dyrere tider, og det preger mange folk, særlig her i Groruddalen hvor det betyr mye for folk, og det et er viktig at vi løser dette.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play