Anders Røberg-Larsen. Foto: Ørjan Brage
Anders Røberg-Larsen. Foto: Ørjan BrageBilde 1 av 1

Anders Røberg-Larsen om Høyres oppsving:

– Den som vinner Groruddalen, vinner valget

Ap-sjef i Bydel Grorud, Anders Røberg-Larsen, tror folk har glemt at det er kommune- og ikke stortingsvalg til høsten. Han mener Høyre-veksten i Groruddalen skyldes folks misnøye med de store spørsmålene i Norge; strøm, renter og matpriser.

– Dette handler først om fremst om de store sakene på agendaen; strøm, høyere utgifter og dyrere tider, og det preger mange folk, særlig her i Groruddalen hvor det betyr mye for folk, og det et er viktig at vi løser dette.