HÅPER FLERE VIL VÆRE MED: Komiteleder for TV-aksjonen på Grorud, Ole Andreas Sjømoen og komitemedlem Marianne Holter trenger flere bøssebærere for til årets TV-aksjon på søndag.
 Foto:
HÅPER FLERE VIL VÆRE MED: Komiteleder for TV-aksjonen på Grorud, Ole Andreas Sjømoen og komitemedlem Marianne Holter trenger flere bøssebærere for til årets TV-aksjon på søndag.
 Foto:Bilde 1 av 1

Aksjonsledere i Groruddalen trenger friske bein og gode hjerter:

Etterlyser bøssebærere

Komitéleder for TV-aksjonen på Grorud, Ole-Andreas Sjømoen og komitemedlem Marianne Holter håper flere vil være med på en hyggelig søndagstur som letter samvittigheten.

Flere av komiteene i Groruddalen har utfordringer med å få bøssebærere til årets TV-aksjon som er søndag 18. oktober. Midlene fra TV-aksjonen NRK skal gå til å vokte regnskogen.