HÅPER FLERE VIL VÆRE MED: Komiteleder for TV-aksjonen på Grorud, Ole Andreas Sjømoen og komitemedlem Marianne Holter trenger flere bøssebærere for til årets TV-aksjon på søndag. Foto:Bilde 1 av 1
Aksjonsledere i Groruddalen trenger friske bein og gode hjerter:
Etterlyser bøssebærere
Komitéleder for TV-aksjonen på Grorud, Ole-Andreas Sjømoen og komitemedlem Marianne Holter håper flere vil være med på en hyggelig søndagstur som letter samvittigheten.
Flere av komiteene i Groruddalen har utfordringer med å få bøssebærere til årets TV-aksjon som er søndag 18. oktober. Midlene fra TV-aksjonen NRK skal gå til å vokte regnskogen.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play