ENGASJERT: Byrådsleder Raymond Johansen (Ap) stakk innom konferansen for å rose ungdommen og komme med noen gode råd før han dro videre til Brüssel. Foto:Bilde 1 av 2
For å se disse bildene må du ha et abonnement
Ung medvirkning i Bydel Grorud:
– Fakta har makta
Årets UngMed ble arrangert for fjerde gang med paneldebatt, byrådsleder, varaordfører og ordfører. 1200 engasjerte ungdommer har deltatt i prosessen – som belyser den siste tids debatt om østkantungdom. Byrådslederen roser ungdommens politiske engasjement.
Hele 28 forslag fra ungdommen ble gått igjennom på konferansen. Så ble dette snevret ned til fire store forslag som ble presentert for bydelspolitikerne. Før den tid tok byrådsleder Raymond Johansen (Ap) ordet.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play