Flom stengte undergangen. Mandag ettermiddag er den åpen igjen
Lørenskogveien, Høybråtenveien og undergangen ved Lørenskog stasjon er åpen igjen etter å ha vært flomstengt.
Lørenskogveien, Høybråtenveien og undergangen ved Lørenskog stasjon er åpen igjen etter å ha vært flomstengt.
Det har bøttet ned i helgen og det har resultert i flom og stengte veier flere steder. Høybråtenveien ved Lørenskog stasjon, Lørenskogveien, og undergangen ved togskinnene har vært stengt siden søndag kveld, men nå har Statens Vegvesen, etter at en feiebil har ryddet veien for ting og tang vannet har ført med seg, åpnet veiene igjen.