Olav Tønsberg trekker seg etter 10 suksessfulle år som leder i Alna Arbeiderparti. En avgjørende årsak er den dårlige behandlingen han fikk da partiet behandlet OL-saken i bystyret. BU-leder Knut Røli sier frustrasjonen har vært så stor at de vurderte å boikotte årsmøtet til Oslo Ap.
- Det føles mest som en lettelse å gi seg nå. Jeg er først og fremst veldig takknemlig for alle støtteerklæringene som er kommet fra mange partifeller og utenforstående. Det gjør saken mye enklere å håndtere, sier Olav Tønsberg.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play