Foto:
Foto:Bilde 1 av 1

Frustrert og oppgitt Tønsberg gir seg

Olav Tønsberg trekker seg etter 10 suksessfulle år som leder i Alna Arbeiderparti. En avgjørende årsak er den dårlige behandlingen han fikk da partiet behandlet OL-saken i bystyret. BU-leder Knut Røli sier frustrasjonen har vært så stor at de vurderte å boikotte årsmøtet til Oslo Ap.

-  Det føles mest som en lettelse å gi seg nå. Jeg er først og fremst veldig takknemlig for alle støtteerklæringene som er kommet fra mange partifeller og utenforstående. Det gjør saken mye enklere å håndtere, sier Olav Tønsberg.