TRIST SYN: Dette synet møtteturgåer Arvid Bredsten på gapahukken Gubbero søndag morgen. Foto: Arvid Bredsten
TRIST SYN: Dette synet møtteturgåer Arvid Bredsten på gapahukken Gubbero søndag morgen. Foto: Arvid BredstenBilde 1 av 3

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Trist syn i Gjelleråsmarka: Knust glass og søppel på «Gubbero»

Markabruker Arvid Bredsten ble forferdet da han søndag gikk en morgentur opp til Gubbero gapahuk ved Liastua. Knust glass og søppel fløt nemlig over hele plassen.

– Dessverre la de ikke igjen noe navn, men det var helt tydelig at det hadde vært fest der. Jeg fikk ryddet opp det verste, men manglet feiekost og rive for å få det fint igjen, skriver Arvid Bredsten i en e-post til Akers Avis Groruddalen.