NÅ HOLDER DET: Anders Røberg-Larsen (Ap) mener at det er på høy tid at pengene som kommer fra Groruddalen faktisk blir brukt der. FOTO: Øystein KiellandBilde 1 av 2
For å se disse bildene må du ha et abonnement
Grorud-«ordføreren» om bompengesjokket: – Jeg har en koffert hjemme full av Groruddalsplaner det aldri ble noe av
Anders Røberg-Larsen (Ap), leder av Grorud bydelsutvalg, er oppgitt over tallene som viser at midlene i Oslopakke 3 har blitt grovt skjevfordelt i lang tid. Han mener at det nå må komme en endring.
Hjemme hos Anders Røberg-Larsen står en arvet koffert. Badevekta viser at den veier 50 kilo. Innholdet? Papirbunke på papirbunke med gamle Groruddals-planer som strekker seg femti år tilbake i tid.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play