Han tente et håp for Groruddalen
Det er mange som opp gjennom årene har vært flinke til å tenne et lys i tunnelen, et håp av lys for alle oss som bor i Groruddalen. Da Jan Bøhler kom…
Det er mange som opp gjennom årene har vært flinke til å tenne et lys i tunnelen, et håp av lys for alle oss som bor i Groruddalen. Da Jan Bøhler kom…
Det er mange som opp gjennom årene har vært flinke til å tenne et lys i tunnelen, et håp av lys for alle oss som bor i Groruddalen. Da Jan Bøhler kom på banen tente han ikke bare ett lys, han slo på flomlyset! I flere år har det vært like lyst i tunnelen som ute på en vakker sommerdag i juni... Nå, etter slaktingen av Aker sykehus og Alnaelva, er håpet snudd til fortvilelse. Det er helt mørkt i tunnelen. Mørkt som svarte natta.