VEMODIG: Kari Elisabeth Kaski (SV) har ikke søkt gjenvalg til Stortinget i år, og deltar på valgvaken med litt blandede følelser denne kvelden.
VEMODIG: Kari Elisabeth Kaski (SV) har ikke søkt gjenvalg til Stortinget i år, og deltar på valgvaken med litt blandede følelser denne kvelden.Bilde 1 av 2

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Kari Elisabeth Kaski på sin siste SV-vake: – Litt vemodig, mest gøy

Kari Elisabeth Kaski takker av etter to perioder på Stortinget etter valget, men dukker selvsagt opp for å få med seg valgresultatet med resten av partiet som står henne nærmest. Hun er spent på hvordan det hele vil ende.

– Det kjennes litt vemodig ut å være her i dag, men det er mest veldig hyggelig og gøy å være her. Jeg er veldig spent på hvordan det vil gå, sier Kaski med et bredt smil.