Kleppa klippa snora

Kommunal- og regionalminister Magnhild Meltveit Kleppa og byråd for byutvikling Merete Agerbak-Jensen åpnet «Stikk-innom»-kontoret på Veitvet-sentret.

- «Stikk-innom» er en viktig møteplass hvor man har mulighet til å komme med råd og meninger eller frustrasjoner om nærmiljøet sitt, sier kommunal- og regionalminister Magnhild Meltveit Kleppa (Sp) til Akers Avis Groruddalen.