OPPGITT: Freddy Tolderlund synes det er forferdelig at syke mennesker ikke alltid får parkeringsplass når de skal til Stovner legesenter. Foto:
OPPGITT: Freddy Tolderlund synes det er forferdelig at syke mennesker ikke alltid får parkeringsplass når de skal til Stovner legesenter. Foto:Bilde 1 av 1

– Knabber plassen fra de syke

Freddy Tolderlund har flere ganger kommet til stappfull parkering når han skal på legekontoret. Han synes det er hårreisende at de syke skal måtte gå fra kjøpesentret.

Stovner-beboeren har ved flere anledninger besøkt Stovner legekontor i Karl Fossums vei 30. Hver gang opplever han at det ikke er plass til flere biler på parkeringsplassen.