BRENNER ET BLÅTT LYS: Styret ved Natur vgs vedtok onsdag å avvikle driften - med mindre kommunen overtar. Foto:
BRENNER ET BLÅTT LYS: Styret ved Natur vgs vedtok onsdag å avvikle driften - med mindre kommunen overtar. Foto:Bilde 1 av 1

Natur vgs mener det er uforsvarlig å starte opp igjen til høsten:

Krever svar – nå

Onsdag kveld vedtok styret ved Natur vgs å be Oslo kommune overta driften av skolen, ellers legges den ned. Fristen er satt til neste torsdag. Nå tikker bokstavelig talt klokka for både skolen og byrådet.

Styret ved Natur vgs mener det er uforsvarlig å starte opp igjen til høsten, og vedtok en liste med vedtak knyttet til kommunal overtakelse av driften. I det siste av åtte punkter i vedtaket står det å lese at: