Møtet starter med åpen halvtime. Vil du delta?
Send en e-post til camillatomren@bal.oslo.kommune.no, innen torsdag 17. februar klokka 15.00, og du vil motta en invitasjon til møtet. I åpen halvtime kan publikum stille spørsmål eller fremme synspunkter uten debatt.
Har du spørsmål?
Ta kontakt med politisk koordinator Camilla Tomren, mobil: 928 82 933.
Saksdokumenter
Saksdokumentene er lagt ut på www.einnsyn.no.
Hold deg oppdatert på hva som skjer i Bydel Alna. Følg oss på Facebook!
Saker til behandling
Sak 1/22 Godkjenning av protokoll fra møte i bydelsutvalget 16.12.2021
Sak 2/22 Protokoller fra utvalg, komiteer og råd fra januar/februar 2022 til orientering
Sak 3/22 Årsberetning 2021 fra Bydel Alna
Sak 4/22 Tilskudd til inkludering av barn og unge 2022
Sak 5/22 Høring til forskrift kommunal bostøtte i Oslo kommune
Sak 6/22 Saksfremlegg Legeplan Bydel Alna 2022 – 2025
Sak 7/22 Varsel om oppstart av planarbeid- Harald Sohlbergs vei 17 (Ellingsrudåsen skole). Innspill fra Bydel Alna
Sak 8/22 Bestilling av oppstartsmøte- Smalvollveien 42. Innspill fra Bydel Alna
Sak 9/22 Bestilling av oppstartsmøte- Teisenveien 40. Innspill fra Bydel Alna
Sak 10/22 Styringsdokument for gjenåpning av bekker og elver – høringsuttalelse fra Bydel Alna
Sak 11/22 Smalvollveien 28- byggesak. Innspill fra Bydel Alna
Sak 12/22 Nordre Trosterud gård. Godkjenning av leieavtale og samarbeidsavtale med Renovasjons- og gjenvinningsetaten
Sak 13/22 Beboerparkering på Furuset
Sak 14/22 Lindeberghjemmet – tilsyn 1. og 24. november 2021
Sak 15/22 Haugentunet avlastningsbolig – rapport fra tilsyn 24. november 2021
Sak 16/22 Solvang helsehus – tilsyn 6. oktober 2021
Sak 17/22 Saksfremlegg Årsrapport 2021 RPF
Sak 18/22 Årsmelding 2021 fra eldrerådet i Bydel Alna
Sak 19/22 Høringsnotat om byrådssak
Informasjon fra fungerende bydelsdirektør Ellen Liljedahl.