FORBANNET: Kjetil Moen mener det er urettferdig at han fikk bot fordi parkerings-lappen blåste ned fra scooteren hans. Foto:Bilde 1 av 1
P-lapp blåste bort – fikk bot
Kjetil Moen fra Furuset parkerte scooteren sin i garasje-anlegget på Furuset senter, betalte parkeringslapp og la den synlig på sykkelen. Lappen blåste ned – nå må Moen ut med 760 kroner. Qpark mener Moen kunne gjort mer for å unngå boten.