Slapp ut av fengslet – ranet igjen
I fjor ble 19-åringen dømt for å ha ranet fem bensinstasjoner i Groruddalen. Natt til torsdag slo han til igjen og ranet Statoil på Lindeberg.
I fjor ble 19-åringen dømt for å ha ranet fem bensinstasjoner i Groruddalen. Natt til torsdag slo han til igjen og ranet Statoil på Lindeberg.
Klokka 02.24 natt til torsdag ble Statoil-stasjonen i Tevlingveien på Lindeberg ranet av én mann bevæpnet med kniv. Han truer til seg et mindre pengebeløp før han forsvinner fra stedet.