Sporveien vil ikke betale for heisen på Romsås alene
Siden t-banestasjonen på Romsås ble åpnet med brask og bram 3. mai 1974 har Sporveien tatt hele regninga for driften av heisen. Nå vil de gjerne at sentret blir med på et spleiselag.
Siden t-banestasjonen på Romsås ble åpnet med brask og bram 3. mai 1974 har Sporveien tatt hele regninga for driften av heisen. Nå vil de gjerne at sentret blir med på et spleiselag.
– Vi begynte å se dette bildet for et drøyt år siden. Vi har bekostet heisstrukturen på Romsås helt siden stasjonen åpnet. Nå tenker vi at man kanskje bør dele på dette, sier kommunikasjonssjef i Sporveien, Cato Asperud.