TRÅR IGANG UMIDDELBART: En liten oppmuntrende trøsteklem fra tidligere partileder Trine Skei Grande, og så går Marit Vea og resten av Venstre igang med neste valgkamp.
TRÅR IGANG UMIDDELBART: En liten oppmuntrende trøsteklem fra tidligere partileder Trine Skei Grande, og så går Marit Vea og resten av Venstre igang med neste valgkamp. FOTO: Ørjan Brage

Valgvake etter klokka ni: – Ingen tvil om at det har vært en tøff valgkamp for Venstre

På Sentralen hadde Venstre begynt å mobilisere til 2027-valgkampen allerede før klokka slo 22.

– Norge trenger et grønt og libertalt parti!

– Husk at etter 2009-valget fikk vi to sammenhengende perioder med regjeringsmakt. Det er ingen tvil om at Norge trenger Venstre.