ET DELVIS JA: Tore Ludt (SV) fikk hele BU med seg på å sende en ekstra påminnelse til både utbygger og etat om at det ikke holder bare å bygge boliger på Nedre Rommen. Det må også være skikkelig bokvalitet i området.
ET DELVIS JA: Tore Ludt (SV) fikk hele BU med seg på å sende en ekstra påminnelse til både utbygger og etat om at det ikke holder bare å bygge boliger på Nedre Rommen. Det må også være skikkelig bokvalitet i området.Bilde 1 av 1

Vil rydde opp i søppelkaos

Stovner-politiker Tore Ludt (SV) mener et system for håndtering av søppel bør komme på plass, og at bydelen må ha en sentral rolle.

Mot slutten av mars hadde Tove Steinbo et innlegg i avisen hvor hun ved hjelp av bilder viste til en anselig mengde søppel i Jesperud-området. Saken ble fulgt opp av nabo Rolf Hanssen som mente at «ingen tar fatt i problemene».