Yngst i bystyret
Alna Aps Mari Morken (21) er den yngste som er valgt inn i bystyret. Hun mener det gir henne ekstra kraft og pågangsmot.
Alna Aps Mari Morken (21) er den yngste som er valgt inn i bystyret. Hun mener det gir henne ekstra kraft og pågangsmot.
– For det første er det veldig gøy å komme inn i bystyret. Det er spennende å være den yngste, men også nytt og utfordrende. Jeg er vant til å være en av de eldste i AUF, nå blir det en helt ny setting, smiler hun.