Det var Haugerud IFs løpegruppe som inviterte til løp i lokalmiljøet for den gode saken. Det hele ordnet på den måten at man donerte til Barnekreftforeningen idet man meldte seg på løpet i forkant av arrangementet. Det å vinne var det som betydde minst, egentlig betydde det ikke noe i det hele tatt. Alle som stilte til start i dette løpet, med start og mål i Haugerudparken bak kirken, var vinnere!
Kjære leser!
Logg deg inn og les
- Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
- Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play
