SENSASJON: Cup er cup, men det er fremdeles like stort hver gang David slår Goliat. Denne gangen var det Grei Kvinner Elite som detonerte cupbomben hjemme mot Bodø/Glimt. FOTO: Bodil Fremstad/SF Grei
Cupbomben smalt på Greibanen: Sendte Bodø/Glimt ut av NM
Norgesmesterskapet er som skapt for David mot Goliat. Tirsdag kveld var det Grei Kvinner Elite som viste at de virkelig er i ferd med å bygge noe stort, da de leverte sesongbeste og sendte toppserielaget Bodø/Glimt rett ut av cupen.