Da blodet rant var det Grorud-spissen som tok ansvar: – Det må man bare hylle
Luka Fajfric tok på seg ansvaret med å bandasjere Jonas Weber i Tromsdalen-forsvaret som lå nede med hodeskade. Nordlendingen hyller Grorud-spissen.
Luka Fajfric tok på seg ansvaret med å bandasjere Jonas Weber i Tromsdalen-forsvaret som lå nede med hodeskade. Nordlendingen hyller Grorud-spissen.
Det ble dramatisk mellom Grorud og Tromsdalen i sesongåpningen da Jonas Weber på bortelaget skallet med en annen spiller og pådro seg et kutt over øyet. Blodet fosset mens Weber lå på gresset. Luka Fajfric i Grorud-angrepet var lynrask med å ta på seg oppgaven med å bandasjere motstanderen sin. Nå gir Weber redningsmann Fajfric ros for arbeidet.