Drar til EM
Disse blide turnjentene fra Høybråten skal snart til EM i teamgym i Belgia. Før avreise kunne de også tenke seg noen lokale sponsorer.
Disse blide turnjentene fra Høybråten skal snart til EM i teamgym i Belgia. Før avreise kunne de også tenke seg noen lokale sponsorer.
Etter en bronsemedalje i NM og en seier i helgas kvalifiseringskonkurranse i Bergen er HSILs turntropp nå klare for EM i troppsturn som skal gå i den belgiske byen Gent fra 22. - 26. oktober.