Førstemann på tribunen

Det var høy stemning og jubel på lørdag da Vestli avduket det nye tribuneanlegget. Ordfører Fabian Stang tok også turen, ble førstemann til å sitte på tribunen, og var i kjempehumør.

Lørdag inviterte Vestli fotball alle små og store på Vestli og Stovner til et storstilt fotballshow med aktiviteter og moro for alle. Ordfører Fabian Stang tok også turen, og han skrøt uhemmet av Vestli.