Øystein «Pølsa» Pettersen er tilbake fra sykesengen og friskmeldt til helgens nasjonale åpning på Beitostølen. Forventningene til helgen er imidlertid lave. Det er ikke før til vinteren dalens beste langrennsløper skal vise seg fram i sporet.
– Jeg skal være med på Beitostølen, og jeg gleder meg som alltid til startskuddet. Mest fordi det er moro endelig å komme igang igjen. Resultatmessig har jeg ikke store forventninger utenom å få gode gjennomkjøringer. Målet er å gå så fort som jeg klarer med de forutsetningene jeg har nå. Det kommer ikke til å gå kjempefort, men det blir garantert morsomt, varsler Øystein «Pølsa» Pettersen.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play