Foto:
Foto:Bilde 1 av 1

Bli med, du også: Lørdag løper Høybråten for nytt klubbhus

21. april 2020 var en sorgens dag for Høybråten og Stovner IL da klubbhuset brant ned til grunnen. Men idrettslaget har bestemt at klubbhuset skal opp igjen, og lørdag arrangereres det eget innsamlingsløp hvor alle bidrag uavkortet skal gå til gjenoppbyggingen.

– Etter forsikringsoppgjøret mangler det fortsatt en del kapital for å bygge klubbhuset opp igjen. Vi som beboere i bydelen ønsker gjerne å hjelpe idrettslaget med å få tilbake knutepunktet sitt, og etter litt drodling blant oss fotballmammaer fant vi ut at et innsamlingsløp kunne være en fin måte å bidra til at klubbhuset igjen kommer opp, sier Rebecca Olsen, Mona Kristiansen, Anne Marie Bragmo og Christine Ausen til Akers Avis Groruddalen.