Utover i kampen kom Tom Evensen med noen korte betraktninger her på Groruddalen.no. Omtrent ti minutter ut i andre omgang, sa han:– Bryne scoret sitt andre mål rett etter at andre omgang startet. Jeg synes Bryne er det førende laget. De har det meste av spillet, men… oj, der hadde Grei en stor mulighet. Og nå er det corner.
– Så det ser litt dårlig ut, sett med groruddalsøyne?
– Ja, det gjør vel det, men det er lov å håpe. Det er fortsatt lenge igjen.
Ring. Ring.
– Nå er jeg kommet hjem. Skal sortere bildene med tanke på neste avisutgave på papir.
– En avsluttende kommentar fra fotografen?
– Grei kom seg utover i andre omgang. De hadde noen sjanser, men ikke nok til å snu dette. Bryne var hakket bedre, men Grei hadde fortjent ett mål, mener foto-Tom.
Mer fra kampen med kommentarer og tabell i onsdagens papirutgave av Akers Avis Groruddalen.
