MASSE Å JUBLE FOR: Denne sesongen tok guttene fra Sinsen-Refstad alt, og jublet dermed fortjent (Foto: Privat)Bilde 1 av 2
For å se disse bildene må du ha et abonnement
Sinsen-Refstads G13 er best i byen, og best i regionen!
Sesongen for håndball har kommet til veis ende, og for Sinsen-Refstad har sesongen gått over all forventning. I gutter 13 region øst tronet de øverst med 20 av 20 mulige poeng, og i tillegg tok de også med seg det aller gjeveste, nemlig cupgull i region øst.
Seriespillet er ferdig for sesongen 2023/24, og Sinsen-Refstads gutter 13 har bevist at de er best i Norges Håndballforbund region øst. I Oslo snakkes det ofte om å være «best i by'n», noe Sinsen-Refstad-gutta kan være stolte over å kalle seg etter endt sesong.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play