Skuffelsen fortsetter for Grorud: Klarte ikke å reise seg i cupen

Etter tapet for nyopprykkede Strindheim skulle nedturen fortsette for Grorud da de møtte Frigg i første NM-runde. Pinen ble bare enda verre etter at de måtte se seg slått ut i ekstraomgangene.

– Det er selvfølgelig veldig kjipt. Vi er en klubb og et lag med ambisjoner, noe som gjør det kjipt å ryke ut av NM såpass tidlig, sier Groruds trener, Andreas Alrek.