STAFETTGJENGEN: Matt Speake (bakerste rekke), Nicholas Oskarsson, Gaute Hallan Steiwer, Steinar Kollerud og Mathias Benjaminsen. Jonas Juveli (første rekke), Helen Palmer, Andrine Benjaminsen og Siri Kollerud. Foto: Reidunn HallanBilde 1 av 1
Tangerte klubbrekorden
Lillomarka O-lag markerte seg på stafettene under NM-uka i Kjekstadmarka.
– Stafettene var veldig bra. Vi viste at vi er med i norgestoppen, og at vi har mange spennende løpere som er på vei opp og fram. Det eneste minuset er at det ikke holdt til medalje, sier sportssjef Vidar Benjaminsen.
Kjære leser!
Logg deg inn og les
Meld deg på nyhetsbrevet vårt og få oppdateringer rett i innboksen.
Appen «Groruddalen» laster du ned fra App Store og Google Play