Nå skal traileren igjen besøke byer og tettsteder over hele Norge, inkludert Obs-butikken på Haugenstua.
– Vi mottar ofte henvendelser allerede lenge før jul fra folk som lurer på om juletraileren kommer til deres hjemsted. Derfor er vi glad for å fortelle at juletraileren i år vil besøke store deler av Norge, sier Ena Dulas, markedssjef i Coca-Cola Norge.
To identiske trailere starter sine ruter henholdsvis 23. november i Harstad og 25. november i Levanger. Begge vil reise landet rundt og avslutte sine turer like før jul. På Haugenstua vil en av trailerene ankomme Haugenstua torsdag 12. desember, og bli værende fra 13.00 til 18.00.
I over 20 år har Coca-Cola-traileren vært et symbol på julen.
– Vi gleder oss til å bidra til herlig førjulsstemning og litt lys i den mørke tida på så mange steder i ukene som kommer, sier Dulas.
Samarbeid med Emma Steinbakken
En ekstra dimensjon legges til julefeiringen i år gjennom et samarbeid med artisten Emma Steinbakken. Hun har laget en egen julelåt og et album som vil være en del av årets kampanje.
– Vi er spesielt glade i år for at en folkekjær artist som Emma Steinbakken skal samarbeide med Coke Studio Secret Sessions om både julelåt, -album og ikke minst – hennes første julekonsert noensinne, sier Dulas.
Hovedbudskapet for årets julekampanje er klart: Alle kan finne frem julenissen i seg selv.
– Julen er den kanskje viktigste tiden av året for Coca-Cola, og vi ønsker å spre julemagi og glede overfor alle man møter på sin vei, avslutter Dulas.