LEI AV DETTE: Litt lovløse tilstander langs ringveien gjør at det hensettes både biler, busser og som her - søppel. Det er Eirik Johannessen og Grorud MDG nå lei av. Foto: Ørjan Brage
LEI AV DETTE: Litt lovløse tilstander langs ringveien gjør at det hensettes både biler, busser og som her - søppel. Det er Eirik Johannessen og Grorud MDG nå lei av. Foto: Ørjan BrageBilde 1 av 4

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

For å se disse bildene må du ha et abonnement

Lei av utrygg parkering, avskilta biler, søppel og rot. – Vil rydde Romsås-ringen

Utrygg parkering av både trailere, avskilta biler, campingvogner og busser er et vedvarende problem på Romsås. Nå foreslår MDGs lokalpolitikere noen grep de mener vil bøte på problemene med både forsøpling og farlige situasjoner.

– Enkelte bruker Romsås som en søppelplass, sukker Eirik Johannessen fra Grorud MDG mens han titter litt forsiktig oppi en tilhenger parkert langs Odvar Solbergs vei.