Dement mann funnet

Torsdag forsvant en mann fra korttidsavdeling på Furuset sykehjem. Nå er han kommet til rette.

Politiet har lagt inn store ressurser på å finne mannen, som skal være dement. Frivillige har hjulpet til i den flere dager lange leteaksjonen.