Dement mann funnet
Torsdag forsvant en mann fra korttidsavdeling på Furuset sykehjem. Nå er han kommet til rette.
Torsdag forsvant en mann fra korttidsavdeling på Furuset sykehjem. Nå er han kommet til rette.
Politiet har lagt inn store ressurser på å finne mannen, som skal være dement. Frivillige har hjulpet til i den flere dager lange leteaksjonen.